Шановні співробітники!
Внутрішньою системою забезпечення якості освітньої діяльності регламентується використання анонімного анкетного опитування здобувачів вищої освіти за результатами вивчення кожного освітнього компоненту (як обов'язкового, так і вибіркового). З цією метою, кожен викладач у власних навчальних електронних курсах створює анкету.
Щоб спростити створення цих анкет, а також забезпечити однаковість їх вмісту для усіх курсів, що викладаються в університеті, використовується загальний шаблон. Послідовність використання такого шаблону розглянуто далі.
1. Заходим до потрібного навчального курсу, включаємо режим редагування (якщо до цього він не був включений) і обираємо в потрібному блоці клікаємо посилання "Додати діяльність або ресурс".
2. У вікні, яке з'являється на екрані, обираємо елемент "Анкетне опитування", яке позначено на рисунку нижче.
3. Далі, в налаштуваннях нового елементу треба вказати його Ім'я, яке буде відображатися в курсі, наприклад: "Анкетування за результатами вивчення освітнього компоненту". А також ОБОВ'ЯЗКОВО налаштувати АНОНІМНЕ АНКЕТУВАННЯ! Для цього, треба скорегувати усього 2 налаштування в розділі "Варіанти відповіді": 1) Respondent Type - на "конфіденційний"; 2) Студент може бачити УСІ відповіді - на "ніколи". Такий варіант налаштувань проілюстровано ни рисунку нижче, де виділені кольоровими прямокутниками змінені налаштування.
4. Залишилося тільки обрати джерело питань для анкети. для цього в налаштуваннях треба розкрити блок "Зміст" і в ньому обрати пункт "Якість викладання дисциплін [Відділ забезпечення якості освітньої діяльності]", як показано на рисунку нижче. В кожному окремому випадку список доступних шаблонів може відрізнятися від того, що наведений на рисунку. В списку можуть відображатися або анкети, які можливо створювалися раніше в цьому курсі, або загальнодоступні шаблони анкет, які створені в Електронному університеті. Але, у будь-якому випадку, у списку буде присутніх саме цей шаблон, який позначений на рисунку.
5. Зверніть увагу! Якщо раніше а курсі вже створювалося анкетне опитування по шаблону попередніх версій, бажано його видалити, для того щоб не заплутати здобувачів вищої освіти. Якщо в університеті затверджується нова версія шаблону - відредагувати старе опитування автоматично не має можливості. Треба або вручну вносити зміни (що звичайно відніме більше часу), або видалити старе опитування і створити його наново по оновленому шаблону.
6. Для того, щоб переглянути та зберегти результати анкетного опитування, користувач з роллю "Викладач" або "Адміністратор", після переходу в анкетне опитування, побачить посилання "Переглянути усі відповіді", як показано на скріншоті нижче.
Слід зазначити, що це посилання з'являється тільки, якщо на анкету є хоча б одна відповідь. Якщо жоден зі здобувачів вищої освіти не відповів на питання - це посилання буде відсутнє.
7. Якщо ж посилання доступне, то переходимо по ньому і можемо передивитися результати. Для завантаження результатів в форматі PDF - натисніть відповідну червону піктограму, яка позначена на рисунку нижче.
Після натискання на цю червону піктограму, файл з результатами анкетування буде завантажений на локальний комп'ютер.
Ефективної і зручної роботи в eCampus!