Опції зарахування

Анотація навчального курсу

 

Цілі вивчення курсу:

Виробнича практика є невід’ємний складник підготовки фахівців, що забезпечує поєднання теоретичного та практичного аспектів педагогічної діяльністю в умовах закладу загальної середньої освіти, яка зорієнтована на поглиблення знань, набутих у процесі фахової підготовки магістрів до подальшої професійної діяльності. Зокрема, навчально-методичний аспект передбачає підготовку магістрів до викладання предметів, визначених програмою загальноосвітньої школи, а також засвоєння особливостей методики їх викладання здобувачами освіти; організаційно-виховний аспект – знайомство магістра з організацією виховної роботи в шкільному осередку .

 

Результати навчання:

 

Унаслідок проходження виробничої практики у закладах загальної середньої освіти студент повинен знати:

  • сучасні тенденції, методики навчання англійської мови та зарубіжної літератури, особливості використання мови в іншомовній комунікації;
  • навчальні програми з англійської мови і зарубіжної літератури для загальноосвітніх закладів та практичні шляхи їхньої реалізації в освітньому процесі;
  • психолого-педагогічні особливості роботи та етичні норми взаємодії в професійному колективі;
  • сучасні підходи до організації та здійснення освітнього процесу з урахуванням потреб і психологічних особливостей школярів;
  • ефективні методи і прийоми викладання англійської мови та зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти;
  • вікові психологічні особливості когнітивних процесів організації навчально-пізнавальної діяльності школярів з вивчення англійської мови та зарубіжної літератури;
  • мовні норми, особливості соціокультурного та країнознавчого аспектів іноземної мови, історію мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова.

уміти:

  • творчо використовувати вітчизняні й зарубіжні теорії та здобутки у процесі вирішення професійних завдань;
  • здійснювати, опрацьовувати та аналізувати професійно-важливі знання, користуючись сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями та різноманітними джерелами;
  • знаходити, адаптувати і модифікувати існуючі наукові підходи та методики відповідно до потреб освітнього процесу, а також конкретних ситуацій професійної діяльності;
  • здійснювати самоаналіз, діагностику та корекцію власної педагогічної діяльності з метою підвищення ефективності освітнього процесу;
  • використовувати різні форми, засоби і стратегії формування культури здорового й безпечного життя, життєвих навичок для збереження фізичного та психічного здоров’я.

 

 

Передумови до початку вивчення:

 

Опрацювання курсу передбачає попереднє вивчення таких дисциплін: «Методика викладання іноземної мови в середній школі та ЗВО», «Методика викладання світової літератури в середній школі та ЗВО», «Практика усного та писемного мовлення англійської мови» та «Лінгвокраїнознавство».

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.