Структура за темами
-
Шановні студенти,
Дякую, що в такий час залишаєтесь активними, змогли самоорганізуватись та навчаєтесь.
Будь ласка, залишайтесь зі мною на зв’язку: E-mail: smirnova@snu.edu.ua; Viber\WhatsApp +380502000791.
Завжди рада відповісти на Ваші питання.
Викладач: Смирнова Олена Олександрівна - кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології та соціальної роботи.
Шановні студенти,
Виконану контрольну роботу, будь ласка, надсилайте на smirnova@snu.edu.ua.
Будь ласка, виконуйте роботу за всіма вимогами вищої школи (Times New Roman 14 шрифт; інтервал 1,5, титульна сторінка). Варіант контрольної роботи обирайте за номером у журналі обліку роботи академічної групи.
Дякую
-
Чат
-
Завдання
-
Форум
-
-
-
Завдання
-
Завдання
-
31.05.2022 Лекційне заняття за темою : " Темперамент" ЗЛ-20ді
Змiст теми :
Загальна характеристика темпераменту.
Історія становлення типології темпераментів.
Тип вищої нервової діяльності як фізіологічна основа темпераменту.
Психологічна характеристика темпераменту.
Психічні якості, що характеризують темперамент.
Типологія темпераментів: сангвінічний, холеричний, флегматичний, меланхолійний.
Позитивні та негативні сторони кожного типу темпераменту.
Відсутність чистих типів, їх змішаність у більшості людей.
Поняття індивідуального стилю діяльності. Зв’язок темпераменту та індивідуального стилю діяльності.
-
31.05.2022 (ЧАС проведення 12:40-13:40) Практичне заняття за темою: Вольова діяльність людини.
1. Мотиваційна сфера особистості та вольова діяльність.
2. Вольове зусилля.
3. Характеристика базальних та системних вольових якостей.
ІІ. Питання для самостійного опрацювання:
Функції волі: емоційно-вольова регуляція поведінки.
2. У якому співвідношені перебувають воля і мотиваційна сфера особистості?
3. Охаректизуйте вольову діяльність особистості і її найважливіші особливості.
4. У чому полягає суть складної вольової дії?
5.Розлади складної вольової дії: чинники і наслідки.
6.Розкрийте структуру і механізми вольового акту.
7.Зробіть психологічний аналіз прийняття рішень.
8.Охарактеризуйте вікові та індивідуальні особливості волі, її розвитку і виховання в дітей.
9. Що таке самовиховання волі, в чому його переваги?
10.З’ясуйте роль колективу у формуванні волі учня.
11.Які відмінні риси людей з сильною і слабкою волею?
12.Наведіть приклади вияву волі вчителя та учнів під час проведення занять.
13.Розкажіть про боротьбу мотивів та наведіть приклади.
14.З’ясуйте роль волі в житті та діяльності людини. Проясніть думку О.Довженка: ―Є воля - є людина! Нема волі - нема людини! Скільки волі - стільки і людини‖. Воля і рефлексія. 15. Поясніть таке твердження Л. Леонова: ―Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою‖.