Перейти до головного вмісту
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Вхід
032 Історія та археологія ...
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Ресурси
Портфоліо освітніх програм
Освітній рівень бакалавра
032 Історія та археологія
Освітня програма
Опис освітньої програми
Опис освітньої програми
Клацніть
032 бакалавр2022.pdf
для перегляду файлу
Наступне
Діюча освітня програма
Перейти до...
Перейти до...
Діюча освітня програма
Форум для обговорення освітньої програми
Навчальний план ЗФН 2023
Навчальний план ДФН 2023
Навчальний план ДФН 2022
Навчальний план ЗФН 2022
Навчальний план ЗФН 2021
Навчальний план ДФН 2021
Навчальний план ДФН 2020
Навчальний план ЗФН 2020
Навчальний план ДФН 2019
Навчальний план ЗФН 2019
Навчальний план ДФН 2018
Навчальний план ЗФН 2018
Навчальний план ДФН 2017
Навчальний план ЗФН 2017
Історія України та української культури
Археологія та методика польової археології
Історія первісного суспільства
Історія Стародавнього Сходу
Історія Великих географічних відкриттів
Давні виробництва Східної Європи
Історія доколумбових цивілізацій
Історія науки та техніки
Історія середніх віків
Історія Азії та Африки
Українська етнографія
Digital History
Історія Північної Європи
Актуальні питання археології Сходу України
Музеєзнавство та пам'яткознавство
Теорії націй та націоналізму в історичному аспекті
Історія Західної Європи та Північної Америки
Світова історія торгівельних відносин
Історія гендерних відносин
Світова історія інакомислення
Історія дипломатії
Археографія
Етнологія
Історія країн Центральної та Південно-Східної Європи
Історія повсякденності
Історія світових цивілізацій
Політологія
Філософія
Інформаційні технології
Іноземна мова
Правознавство
Психологія ділового спілкування
Безпека життєдіяльності, основи охорони праці, цивільний захист
Історія Австралії та Океанії
Історико-культурний профіль Європи
Договір ГО "Фонд відновлення залізничної спадщини України"
Угода_Межибіж
Меморандум ДАЛО
Меморандум КШДМ
Анкетування за результатами вивчення освітніх компонент